sobota, 22 września 2012

Początek

Witam,
To jest właśnie biblioteka Koraliny. Zapraszam wszystkich, którzy lubią czytać. W tym miejscu nie wypożyczam książek:-) Jedynie swoje zdanie o nich. Będę zamieszczać recenzje pozycji, które przeczytałam lub bliżej poznałam. Jeżeli ktoś nie będzie się ze mną zgadzał, trudno. Jeżeli przypadnie Wam do gustu to samo, co mnie, fajnie. Niezależnie od tego, jaki macie stosunek do mnie i do mojego nowego bloga, piszcie. O tym, co jest dla Was ważne w literaturze, o audiobookach, wschodzących gwiazdach pisarstwa, swoich próbach literackich. Żaden temat nie jest głupi ani mało ważny, może być najwyżej rzadko używany i trochę skrzypieć:-) Ten blog zakładam właśnie po to, by dyskutować o książkach, robić jakąś konkurencję grom komputerowym:-) Odzywajcie się, jeżeli chcecie porozmawiać o literaturze. Mam nadzieję, że to będzie dla Nas wszystkich nowe, ciekawe doświadczenie. Zapraszam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz